You're My Lyrics
~~Music is Here!!~~


Sweet Owner

Navigation : Touch Hover Image



storyt Bioz Linkies Stuff

Welcome to my blog! Shut your mouth off and enjoy my blog
٠•●♥ I Love You ♥●•٠


Rotten Lyrics!


Lyrical Time



Stepfoots!

working on with my Chatbox!





Credits!

Basecode By: Siti Syuhadah
Edit By: AzuNyan
Re-Edited By: Me
Thanks To : C U T E


SIAN TAU..........

dah 2 ary int jame....ehhhhhh.benci btol lh.smlm pekse start.jad klag kbot skit lh nk jwb 2.MATH SSH GLEW.....ary ney plak OK lh....xlh ssh sgt.mcm biase.

ary ney kne g 2syen.nsib baek lh ad jgk kwn.tap klaz 2 rmai yg ske nganjing tau.xbaek btol.wlau ape pon, aq still akn blajo kat c2 smpai blew2.ckgu dye sporting glew ah....

xlme lag ary jad aq tap aq xthu nk ckp cmne.aq dpt rsekn mcm ad bnde yg akn jad and bnde 2 sesua2 yg trok sgt.But no matter what happen life must go on rigth.

we must remember 'A thousand miles begin with a single steps'....................