You're My Lyrics
~~Music is Here!!~~


Sweet Owner

Navigation : Touch Hover Image



storyt Bioz Linkies Stuff

Welcome to my blog! Shut your mouth off and enjoy my blog
٠•●♥ I Love You ♥●•٠


Rotten Lyrics!


Lyrical Time



Stepfoots!

working on with my Chatbox!





Credits!

Basecode By: Siti Syuhadah
Edit By: AzuNyan
Re-Edited By: Me
Thanks To : C U T E


pnt nye.......

Baru  jerk balik kem st john. pnt sgt... kaki,tangan,badan sume sakit. wlaupon orang kate kem ney bez (mmg pon), tap nothing perfect right...

ary 1- pegi daftar dekat dewan. xnmpk pon 'dye'. slalunye stiap mse msti nmpk 'dye' wlaupon jauh mne pon. mungkin 'dye' dudok dekat depan kot... yelahkan 'pengerusi'lh katekan. kteorang kene msk sendiri ary ney. (sardin,telur,kacang panjang,carrot,kacang ape entah) sume masin!!!!! lepas makan kteorang mandi sume.malam ingatkan bleh tido, but it's just a dream.kteorang kne maen LIVE GAME. game nye sume bez.tap yang xbez ble kte rse someone is watching us. everywhere I GO,'dye' GOES. and these things happen until 12.30 (when we are about to sleep).

ary 2-kne mndi pkol 4.30 pagi untuk solat subuh. lepas jerk solat kne exercises. then, bru boleh makan breakfast (biskut munchy). HAHAHA...SKARANG BERMULALAH SEGALA KESERONOKAN AND KESEDIHAN YANG DIHADAPI (tapi xleh cite lah). after that station game.kteoarang buta aktiviti dlm dwn. bez.....selepas itu(ceh...),peg mkan.kari ayam nye sme mcm kurma'.(hahaha).sampai petang dgo ckgu mmbebel.dah lah 2 kne kemas kantin.tap kteorang xtlong pon.'dye' suruh amek penyapu sapu.aq nuat dont no jerk lah mlas nk lyn.then 'dye' nampak aq penat kot.so dye suruh balik dewan.kne lah ikut.'dye' kan 'pengerusi'.

i'm trying to do my best to get rid of him fom my life. But all my freinds keep on saying his name. And now I dont know what to do. I try to get away from him. But he keep on nearing me. Everytime I run he will be there at last. I dont want to love him anymore. Because loving him is the most painful things that ever happen to me. He hates me, so go away from my life...!!!!!!!!!! I dont want to like or love you anymore. But, not until I find the right person for me. A person who always there for me.........just like him....