You're My Lyrics
~~Music is Here!!~~


Sweet Owner

Navigation : Touch Hover Image



storyt Bioz Linkies Stuff

Welcome to my blog! Shut your mouth off and enjoy my blog
٠•●♥ I Love You ♥●•٠


Rotten Lyrics!


Lyrical Time



Stepfoots!

working on with my Chatbox!





Credits!

Basecode By: Siti Syuhadah
Edit By: AzuNyan
Re-Edited By: Me
Thanks To : C U T E



nk g skolh dah ney...smpt lag tlis blog..abez dri tad acek cri bju skolh jerk...ney pon xthu nk kne pkai bju uniform skolh ke,,,pkai bju pj trus..

smlm tnye ngan dyeoag...ckp pkai bju pk tros...but today is monday...ad perhimpunan kan???kag xpsl2 kne smn..skolh 2 dalah ske sgt mnyaman oag...

kte tgk dlu lah...kne pkai bju ape nnt...aq pkai bju pj..klau ckgu saman aq...JAGE KORAG!!!
well i have to go now...must rush to school before its start raining again...da....