You're My Lyrics
~~Music is Here!!~~


Sweet Owner

Navigation : Touch Hover Image



storyt Bioz Linkies Stuff

Welcome to my blog! Shut your mouth off and enjoy my blog
٠•●♥ I Love You ♥●•٠


Rotten Lyrics!


Lyrical Time



Stepfoots!

working on with my Chatbox!





Credits!

Basecode By: Siti Syuhadah
Edit By: AzuNyan
Re-Edited By: Me
Thanks To : C U T E




nmpk x? hapi kn...of course lah...
nk thu knape...
jeng...jeng,,,jeng...

ok...assalamualaikum waramatullah hiwabarakatu*btol ke eja..pndai2 ah...

hapi sgt sbb....
dah seminggu blajo guling..baru ary ney bleh buat...best glew....
guling...--->guling...--->guling....
hehehehe
sakit kepala...

ni ckp2 thu x gulong tu ape..eh guling..slh eja pulak..hhehehe~hapi sgt

ney guling

*ah...pening nye...hehehhe(mabuk dah)
@#$%^&*(^%&*^**(^%$$#^%%^##^$

 k lh...nk cau dlu.hilg pening nye..jumpe lg..bye