You're My Lyrics
~~Music is Here!!~~


Sweet Owner

Navigation : Touch Hover Image



storyt Bioz Linkies Stuff

Welcome to my blog! Shut your mouth off and enjoy my blog
٠•●♥ I Love You ♥●•٠


Rotten Lyrics!


Lyrical Time



Stepfoots!

working on with my Chatbox!





Credits!

Basecode By: Siti Syuhadah
Edit By: AzuNyan
Re-Edited By: Me
Thanks To : C U T E


SAMURA to DATO???

ahhhhhhh...moshi2

lega rasenye dpt blek umh...hahahaha
eh??!korag xthu lag ke...
kte dah blek skolh lame.alah...blek dari SAMURA.

egt x kte ckp kte dpt samura,hah!!kte blek dato ~

xbleh lah dok kat sane.tap xpe,rezeki tu ade kat mne2 je.yg penting kte cari rezeki tu.klau xcari mcm mne nak jumpe kn?

so....
ble smpai dato everything is the same,nothing change.
sume happy.my friends miss me so much #i think. im so glad im back.

tap ad jugak yg xbest nye.
ad yg ckp rugi kluar dr situ.nnty menyesal lh ape lah...
TAPI
kte ok je.nk buat mcm mne kn.rezeki kte kat sini.kat sini lah kte stay.
ape oag nk ckp,2 dyeoag punye pasal.
#adeakukesah
kte senyum je ble dyeoag ckp mcm tu.mlas nk lyan.
what i have to do now is study and prove to them that they are wrong.

rsenye smpai sini je kot.kte nak g mlaka.blek kampung. >_< ade kenduri.heheheh
#makanmakanmakan

btw : i wanna wish a Happy Chinese New Year to everybody that celebrating it.may these year be one of the best year in your life.