You're My Lyrics
~~Music is Here!!~~


Sweet Owner

Navigation : Touch Hover Image



storyt Bioz Linkies Stuff

Welcome to my blog! Shut your mouth off and enjoy my blog
٠•●♥ I Love You ♥●•٠


Rotten Lyrics!


Lyrical Time



Stepfoots!

working on with my Chatbox!





Credits!

Basecode By: Siti Syuhadah
Edit By: AzuNyan
Re-Edited By: Me
Thanks To : C U T E



moshi...moshi!!!!

ops...
assalamualaikum.hehehhehe....

lame x update...well i'm quiet busy for a long time....

pasal ape busy..meh egt blek..
emm............

yup...

 ♥ DRAMA ♥

actors: 
lysa,najwa,shera,amy,me,fakrul,mahesh,parmila,anip,kavin and acap.

PENAT TAU...
tap ok lah..
xmng pon..saguhati pon xdpt...ketige pon x, kedua pon x....
sedeh kan :'(
cume dpt tmpt first je...ape lh sgt...

so wish us luck..sbb kteoag nk g wakil daerah PG....insyaallah menag???hehhehe