You're My Lyrics
~~Music is Here!!~~


Sweet Owner

Navigation : Touch Hover Image



storyt Bioz Linkies Stuff

Welcome to my blog! Shut your mouth off and enjoy my blog
٠•●♥ I Love You ♥●•٠


Rotten Lyrics!


Lyrical Time



Stepfoots!

working on with my Chatbox!





Credits!

Basecode By: Siti Syuhadah
Edit By: AzuNyan
Re-Edited By: Me
Thanks To : C U T E



assamualaikum warahmatullahi wabarakatu..(btol rse nye)

nk thu x,,smlm kn kte kn dapat thu something that almost..ALMOST!! break my heart...

tapxpon...hahahah...
lantak ah.xpenting pon.

so..ptutnye skarag ni kne buat karangan citra..peh ade 30 lag kne buat..
tangguh lag kje..sape suoh kan!!!
tap x buat lag sbb testpad abez.heheheh alasan..
mule2 nk jadikn alasan rupe2nye mmg abez.
mlm nnty g kedai ah..B.E.L.I......TESTPAD...

nmpk x mcm hapi semacam...hah!!!nk thu sbb ape..sbb nye ialah...
*drum roll.......
R.A.H.S.I.A

HAHAHHHHA

actually i got nothing to write today..

nothing unusual happen today. just me and my friends laughing at each other..nothing special.

jad nnty klau ade pape kte update lag k?