You're My Lyrics
~~Music is Here!!~~


Sweet Owner

Navigation : Touch Hover Image



storyt Bioz Linkies Stuff

Welcome to my blog! Shut your mouth off and enjoy my blog
٠•●♥ I Love You ♥●•٠


Rotten Lyrics!


Lyrical Time



Stepfoots!

working on with my Chatbox!





Credits!

Basecode By: Siti Syuhadah
Edit By: AzuNyan
Re-Edited By: Me
Thanks To : C U T E



PENAT NYE ARY NEY...
rse mcm nak pegsan jerk...
tap,,,,
im still cool....

rse bsan plak lah dok umh jerk...
so i went to my grandma house N dis is wat ia saw...

jeng!!!jeng!!!jeng!!!

hahahahahah....
im sorry...
x bleh tunjuk lh...
nnt ad oag mrh + ske....
laen kali lah....

rse nye ble ncaa nak jad kwn aq...
and ble y akn sdr yg aq ske kn dye...
mmg btol lah ape kwn aq ckp...

"SUE,KAW NEY KAN....BTOL2 LAH.OAG YG SKE KAT KAW,KAW XNK...YG KAW NK JGK YG KAW KJO"...

dan setiap kali dyeoag ckp mcm 2,aq akn ckp mcm ney..

"AQ NK WAT PE.DAH AQ XSKE DYE.KLAU DYE HENSEM KE KAYA KE,,,AQ STILL XSKE KAN DYE.TITIK!!!"

korag sume please pray for me so that i can forget about him....
tap klau xnk pon xpe....aq xksah...sbb aq ske kan dye...
tap dye xthu...klau dye ske kan aq skali pon,,,
'we can never be together'